🎵Top 10 Retro Movie Songs🎵


Razmišljala sam kakvu temu da odradim ovog meseca.
Odluka je donešena u korist filmske muzike.
Svugde pođi - filmu dođi, izgleda..

Predstaviću vam neke starije pesme koje volim, a nisam nužno gledala film kome su namenjene.
Tu smo zbog pesme, film pada u drugi plan.




Bacamo se odmah na posao..
Javite kako vam se dopao izbor.
  • Lista je sledeća:
 
10)Flashdance - "He's A Dream"
 
Film sam gledala, razume se.
To što ga ne volim nešto naročito nije me sprečilo da zavolim muziku iz istog.
Meni glavna tema film ništa ne znači.
Ova je moj merak, pravi jam sesion.
 
9)Footloose - "Metal Health"
 
Ovo dvoje su nerazdvojni, double F of the 80s.
Zaobilazim moju omiljenu, Never, jer sam vam je već predstavila.
Naslovna je genijalna, ali kliše..
Kad već đuskamo, što to ne bi bio Quiet Riot?
 
8)The Breakfast Club - "We Are Not Alone"
 
Otići u prošlost bez osvrtanja na ovaj film je nemoguća misija.
Kako li je Billy Idol mogao reći ne kultnoj naslovnoj numeri, pojma nemam.
Supruga Diznijeve zveri je pak bila pametna, pa smo dobili ovaj đuskavac.
 
7)The Commitments - "Mustang Sally"
 
Svi koji su bacili pogled na Batlerovu limunadu s Hilari Svenk mogu da se sete raspevanog dase Džerija.
Tada sam i ja prvi put čula pesmu.
Iako je ista snimana više puta, Vilson Piket je davne '67. bio njen originalni interpretator.
Ova verzija iz '91. je moj favorit.
 
6)Blues Brothers - "Shake Your Tail Feather"
 
Do sada je ovaj film postao još jedan u nizu klasika koje nisam odgledala.
Pesmu sam čula sasvim slučajno i odmah je zavolela.
 
5)Dirty Dancing - "Hungry Eyes"
 
Naslovna pesma meni uvek padne u drugi, nakon Patrikove "She's Like The Wind" u treći plan.
Godinama sam slučajno hvatala film, uvek od polovine.
Kada sam prvi put čula ovu pesmu prosto se za mene zalepila poput čička i do danas me ne pušta.
 
4)St. Elmo's Fire - "Man In Motion"
 
Doba vladavine Brat Pack-a.
Svi su tu, čak i Demi Mur.
Film je simpa, pravi vremeplovski.
Ovde je Nelsonu ulogu glavnog dase maznuo Lou.
 
3)Jamboree - "Great Balls Of Fire"
 
Pesmu obožavam.
Jedina Džerijeva koju znam.
Snimljena je za gore navedeni film, za koji prvi put čujem, davne 1957.
 
2)Jailhouse Rock - "Jailhouse Rock"
 
Dok sam u '57. da ne zaboravim Kralja.
Šta reći osim - Elvis.
 
1)Absolute Beginners - "Absolute Beginners"
 
Ko li nam je to draži od Kralja?
Kameleon, naravno.
Ova pesma me je uvukla u Bouvijev svet.
Da je slušam 24/7 ne bi mi bilo dosta.
 

Tek nakon odrađene liste shvatam da je izbor ogroman.
I dok ovo pišem setih se bar pet koje bi mogle biti na listi.
No, to onda ne bi bio Top 10.

Koje su vaše omiljene retro filmske pesme?

 
XOXO, Keti ❤

Коментари

  1. Odličan post, super izbor pesama, mada ja iz istih filmova volim neke druge.:)
    10. "She's a maniac", "Lady, lady, lady", pa i "What a feeling"
    9. naslovna
    8. "Don't you forget about me"
    7. moram priznati, ovaj nisam gledala
    6. slažem se sa izborom
    5. "She's like the wind". Moja, dovoljno rečeno. Kažu ljudi da me opisuje.:)))
    4. O "brat pack"-u će biti post svakako. Ovaj film mnogo volim. I svaku numeru. :)))
    3. A ja znam za istoimeni film iz 1989k, igraju Vinona i Denis Kvejd. Biografski o Džeriju.
    2. isto
    1. moja omiljena od dragog Dejvida :))))

    Sjajna ideja i, zaista, kod filmske muzike nema lakog, ni definitivnog izbora. Pošto sam već pisala kod Sare na temi o filmskoj muzici, a imam u planu neke tekstove sličnog tipa, ovoga puta se neću mnogo raspisati. Dovoljno je reći, HVALA na uvek inspirativnim tekstovima i deljenju svog sveta sa nama.:))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na čitanju. 💋
      Ovde sam namerno htela da izostavim ono logično i izbegavala predvidljive odgovore.
      Iz tog razloga nema naslovne iz Footloose-a i Kluba ranoranioca.
      Obožavam ih svakako, drugu pogotovo.
      Znam i ja za taj Džerijev biopic, nikako da ga odgledam.

      Čekam buduće tekstove! 💕

      Избриши
  2. Odličan tekst, odlična lista 💝
    Sešću da slušam sada jednu po jednu jer (shame shame shame) samo ovu iz prljavog plesa i Elivsa znam. Zanimljiva tematika ovo je definitivno nešto drugačije 💝 Nikada nisam obraćala mnogo pažnje na te retro pesme, valjda nikada nisam toliko detaljno išla, ali sada psole ove liste definitivno moram :D
    Super post, svaka čast 💝

    ОдговориИзбриши
  3. Super post, sacuvacu ove preporuke jer sam ja jedna muzicki nepotkovana osoba, a mrzi me sama da istrazujem :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Popularni Postovi