Ramble On_No. 5


Počeću godinu da merim po ovoj kolumni.
Jeza me prođe kada shvatim da je ona došla na red, nisam ni trepnula a minuli mesec je utekao, nestao bez traga.

O čemu će danas biti reči nemam pojma.
Kako do koje tačke dođem i ideja će se, nadam se, roditi i doći do te tačke kako bi zauzela svoje mesto u tekstu.

Kada razmislim šta se dogodilo u avgustu mesecu, moj odgovor u jednu reč staje - ništa.
Ništa interesantno, ništa osim svakodneve kolotečine koja nije vredna pomena.

No, to nije razlog da mi ne popijemo našu virtuelnu kafu.


Osim vremenskih turbulencija ovaj mesec mi nikakvu novinu nije uneo u život već je stručno utabao raspoloženje koje je za sobom ostavio jul.
Današnje teme razgovora su sledeće:

1)U MOJOJ GLAVI

Kada biste me pitali gde najviše vremena provodim odgovor bi bio - u mojoj glavi.
Istini za volju desi se ponekad nešto što me trgne i ubaci međ ljude u okvire realnosti, ali češći je prvi slučaj, sama sam sa svojim mislima.
Koliko sam se puta samo raspravljala s okolinom jer mi zameraju što na život ne gledam logički, racionalno, u dovoljnoj meri.
Kažu da me verovatno život nije dobro ošamario..
Ne smatram moj život nikakvom tragedijom, ali i to što me je snašlo meni je sasvim dovoljno.
Ja sam jednostavno takva, volim da prebiram po svojim mislima.
Ima ih toliko da se nikada ne mogu zasititi, niti umoriti.
Meni je baš fino.

Verujem da bi mi skener pokazao upravo ovo. ☺

2)POVUCI-POTEGNI

Čest je slučaj kada sam sama sebi, kao osoba, teška.
Moja slaba volja je pored lenjosti tj. u kombinaciji sa istom moj glavni kamen spoticanja.
Kada se treba naterati na obavljanje stvari koje su mi mrske upadam u tešku fazu odlaganja ili pak otaljavanja istog.
Shvatam da se bez truda i zalaganja ništa ne postiže, svesna sam te činjenice, pa mi upravo iz tog razloga nije jasno kako uvek 99% pokušaja motivacije pri izvršenju mučnog zadatka ispadnu totalni mućak.
Kako se vi motivišete kada ste suočeni s onim što vam je odbojno u svakom pogledu?

Možda ovako?
3)OLD SCHOOL

Ako ste pratili moja pisanija od samih početaka bloga verujem da vam je poznata moja ljubav prema starom kompjuteru bez struje znanom kao kucaća mašina.
Ukoliko ste pak od skora ovde, ostavljam vam link.
Želja za ovim vesnikom starih dana u meni nije jenjavala ni trena, potraga je trajala i na kraju je moja molba univerzumu bila uslišena.

Kada imate prijatelje koji vas čitaju kao knjigu sva su čuda moguća.
Bolji poklon za narednih pet rođendana sigurno neću dobiti.

Nije što je moja, ali je savršena!
I još plava - to je sudbina.. 💕
4)SANDUČE        

Tema od prošlog meseca se ponavlja.
Razglednice su mi ulepšale i ovaj mesec, kroz projekat Postcrossing me povezale sa Azijom, Nemačkom, Holandijom, Italijom, Amerikom, Engleskom i Japanom - za sada.

Ukoliko još niste postali deo ovog magičnog, starinskog načina komunikacije opširnije o istom možete saznati u mom tekstu ovde.
Izvinjavam se na ponavljanju, morala sam se pohvaliti lepotama mog sandučeta.

Neke od omiljenih..
5)KUPOVINA SREĆE

Kada je kupovina u pitanju ja s osmehom kupujem samo knjige i šolje, sve ostalo smatram velikom gnjavažom.
Volim taj princip što vidiš to i dobiješ, ne moraš da obuvaš ili oblačiš kako bi znao da ti paše.
Za kupovinu knjiga ti je dovoljno malo informacija koje će pri slaganju s tvojim preferensama iznedriti uspešnu avanturu praznijeg novčanika (na šta se NIKAD ne osvrćem) i punog srca.
Za šolju ti je dovoljan samo pogled, ukoliko je ona građena po tvojoj meri ljubav će se istog trena roditi.
Da vam kažem kako će mi uskoro trebati zaseban kredenac samo za šolje uopšte vas ne bih slagala.

Ulepšati dan i sve muke mi, provereno, odneti može kupovina knjige ili šolje.
Kakav šoping vas usreći?

Ovako nešto mi treba ASAP!

To bi bilo sve za ovaj mesec.
Kako ste vi doživeli ovogodišnji avgust?
U septembar ulazimo standardno, sa Top 10.

  
XOXO, Keti ❤

Коментари

  1. Mnogo lep tekst, baš sam uživala. Složila si sve besprekorno, zanimljivo i vrlo čitljivo, a opet važne teme i dobri povodi za razmišljanje.
    Iskreno, činjenica da je VEĆ 1. septembar dočekala me sa blagom nevericom, zato što je definitivno ubrzanje vremena OBJEKTIVNO, svi oko mene se žale.
    Spremam ispite uveliko, pa ću morati da zapostavim blog barem do sredine septembra, previše mi je važno da upišem treću godinu i,nadajmo se, zadržim budžet. :( Veoma sam uplašena i pod pritiskom. Tako da, moj odgovor na tvoje pitanje kako se motivisati: NAZOR. Nateraj sebe, nađi razlog. Napravi dobar raspored i - "vozi".
    Mi smo se vratili na dve smene, ove sedmice sam popodnevna. Ujutru učim, odem na posao. Radim, projekti sa strane su se nastavili posle godišnjih odmora ("Otvorena biblioteka"), uveče dođem kući i opet učim, prekucavam ispitne radove, do kasno u noć. Navikla sam, pa mi nije teško, volim ispunjen dan, ali me strah od rokova i budućnosti. Na kraju krajeva, za mesec dana mi ističe praksa. :(

    1. I ja sam izraziti introvert. Uvek u oblacima, zamišljena, maštam, razmišljam. Ali, imam i izrazit racio, morala sam ga razviti, mene su finansijske muke naterale. Najbolje je uravnotežiti ta dva aspekta. Nikada neću biti pragmatičar, ali nisam više ni toliko mlada da mogu da se "vadim" na sanjarenje. Život je tu i tek kad završiš škole shvatiš da je TEK POČEO.

    2. Zbog lenjosti stalno prekorevam sebe. Kod mene je ona odraz malodušnosti, umora, bezvoljnosti koja me često sustigne. Otplačem, setim se šta je na kocki, čemu težim i koliko sam uložila, ustanem i nastavim dalje. Rukovodim se Njegoševom: "Neka bude što biti ne može, neka bude BORBA NEPRESTANA.":)

    3. Mnogo mi je drago što si ostvarila svoj san i nabavila pisaću mašinu. Divna je!:))))
    Ja želim gramofon koji funkcioniše, stari su nam svi pokvareni, fali igla ili neki drugi deo. Inače, obožavam retro-stvari...

    4. ...a u koje spadaju i razglednice!

    5. Volim da PAMETNO trošim novac. To znači da uvek mogu da pokažem nešto "opipljivo" na šta sam utrošila džeparac, honorar ili platu. Evo, ovu skromnu zaradicu sam već rasporedila. Kupujem knjige, garderobu i nakit, gramofonske ploče...već koliko mogu i šta je prioritet. Sve to po antikvarnicama, second-hand radnjama, jer volim raritete i unikate, znam da se cenjkam i ekonomišem.
    I sama obožavam šolje, figurice, ali nemam ih previše. Sve se nadam, kad budem imala svoj životni prostor, i prihode dovoljne da ga osmislim i ispunim, biće i to dostupno.

    Hvala na tekstu!:)))*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Napokon da ti odgovorim, izvini molim te :)
      Da je već septembar je strašna činjenica, ode godina!
      Kažem ja - ne naviknem se pisati broj jedne godine kad evo ti je druga..

      Zato ljudi i kažu da žale što je vreme škole prošlo.
      Prekorevam se i ja zbog lenjosti, lakše je odustati nego na tren posustati.
      Lako odustajem, uvek mi treba veliki napor da se na nešto nateram.
      Čim sam dobila mašinu rekla sam kako je gramofon sledeća stavka sa liste..
      Ne znam gde njega, a i ploče nabaviti.
      Moji imaju nekih singlica starih s narodnjacima, meni to ne treba. :)

      Da znaš samo kako svaki dan gvirim u sanduče.
      Čekam novu kao ozeblo sunce, divan je osećaj kada vidim da su stigle, bukvalno mi ulepšaju dan. :)
      Kažem baš danas kako ne volim da kupujem što i druge devojke - garderoba, šminka ili obuća..
      Mene raduje kupovina sitnica za kuću, jer mama uvek ima preča posla na koja misli, a ja s kupovinom tih sitnica doprinesem koliko-toliko, dopunim ono što ona zaboravi ili previdi.
      Šolje i knjige su mi gušt, a shvatih da volim da kupujem tuševe..
      Baš sam pre par dana kupili kod kineza neki neobičan.
      Volim kad mi on štrči u kupatilu. :D

      P.S. Cenjkam se i ja, vrlo profesionalno. :D

      Hvala na čitanju! <3


      Избриши

Постави коментар

Popularni Postovi