Rock Hudson Hour

Ovaj mesec nije mnogo drugačiji od prethodnog. 
Još uvek sam u svetu oldtajmera, starih, proverenih, kultnih ostvarenja kinematografije.
Mnogo sam filmova odgledala za ovih pola meseca koji su za nama.
Za današnji tekst izdvajam pet ostvarenja Roka Hadsona koja su me oduševila.


Zašto gledam stare stvari?
Zbog sjajnih reditelja i odličnih glumaca svakako, ali tu je i osećaj sigurnosti.
Bilo da je u pitanju drama, komedija ili triler znate da je svaki segment pažljivo smešten u celinu nama znanu.
I dok pratite radnju nekog trilera vi znate da nećete prisustvovati grotesknom krvoproliću i eksplicitno prikazanim ubistvima.
Kavaljeri su otvarali vrata, a žene su i pored britkog jezika bile odmerene, dostojanstvene - dame.
Za vulgarnost nije bilo mesta.

Danas često smatrani izvorom svih klišea stari filmovi su zapravo slika starih dana.
Slika ukusa, odmerenosti, elegancije i dostojanstva. 
Zato ih i volim, znam da ću da uživam.
Filmovi su sledeći:

Film koji mi je predstavio Hadson i Dej dvojac. Dok njega nisam odgledala za glumce sam samo čula, rimejk filma odgledala iako nisam neki naročiti ljubitelj Rene Zelveger (Juan je druga priča).
Hvala ti Ivana što si me podsetila na postojanje ovog filma kada sam se uželela komedije.

Muškarac i žena koji dele telefonsku liniju shvate da su stvoreni jedno za drugo tek kada on postane neko drugi. Kada tajna izađe na videlo prelazi se na dobar stari filmski potez ponovnog osvajanja devojke, sve karte su na stolu.
Bred nije samo bivši Reks.


Gospodin i gospođa Kimbel su "običan" bračni par.
Muž temperaturu meri u toku tuširanja, a žena njegove kapsule za spavanje puni šećerom kako bi oboje mirnije spavali, on sa mišlju da je popio lek, ona sa znanjem da mu nije ništa. Zdravstvene "tegobe" dobijaju na snazi sa novim, pogrešno protumačenim, saznanjem.
Dok komšija piše govor za njegovu sahranu on kupuje tri placa na groblju, obezbedivši i ženinog budućeg saputnika.
Dok Džudi sumnja na aferu Džordž joj brižno traži novog muža.
Komšija je, razume se, neutešan. Verni saputnik budućeg pokojnika koji utehu pronalazi u flaši.

A za doručak, lekovi..

Zaplet je standardan, muškarac opčinjen suprugom svog najboljeg druga. Drug je bogataš koji svoju ljubav prema flaši menja onom ka ženi, ali ni ta ljubav nije dugog veka. Naravno da taj drug ima i razmaženu sestru koja našeg junaka ne ostavlja na miru.
Sudbina će umešati svoje prste. Oni koji su bili žrtve postaju svedoci zločina i uz sve bivaju optuženi za neverstvo, izdaju prijateljstva i braka.
Optuženi za ubistvo.


Večito pitanje "Šta će reći svet?" našlo se i u ovom filmu.
Kada udovica Keri uđe u vezu sa mladim baštovanom u celom mestu postaje glavna tema ogovaranja. Svi od reda upiru prstom i osuđuju ljude koje zapravo ne poznaju.
Problem nastaje kada se toj vezi usprotive i sasvim odrasla deca ne mareći ni trena za majčina osećanja.
Dovodeći sebe u poziciju u kojoj mora da bira Keri tek kasnije shvata koliko je i sama bila nepravedna prema Ronu i prema sebi.
Kada uradiš kako svet smatra prikladnim prestaneš im biti interesantan, samim tim oni nastave svojim putem, do nove senzacije, tvoj život postane stvar prošlosti, a posledice odluke ostaju doživotni teret.


Saga o porodici Benedikt obuhvata 25 godina u životu Bika i njegove supruge Lesli. Od upoznavanja do čuvanja unučadi životi ovog para prošli su kroz uspone i padove.
Dok Bik svim silama održava ranč i neguje svu teksašku tradiciju i pravila, deca izrastaju u uspešne ljude koji streme svojim snovima koji se ne podudaraju sa očevim planovima.
Stari poznanik i rival vremenom sve više nemira unosi u njegov red i raspored zahtevajući od njega da svoj ranč pretvori u naftnu bušotinu.
Nova vremena pišu nova pravila, glava dinastije Benedikt juri ne bi li se prilagodio na silne promene usput čvrsto stežući konce sudbine koji mu iz prstiju izmiču. 
Život je sve sem čvrsto skrojenog plana.

    
To bi bilo sve za ovaj mesec filmskog sata.
Da sam vam sastavljala spisak svih filmova koje sam pogledala od početka meseca lista bi morala biti iz minimalno tri dela.
Da li vam se dopada tematska filmska rubrika?


Hvala na čitanju,
Keti ❤

Коментари

  1. Nema na čemu, meni je Šaputanje jedan od omiljenih filmova iz detinjstva, savršen od početka do kraja. <3
    Ja sam na Send Me No Flowers bukvalno umirala od smeha, eh kakve su nekada bile ameri;ke komedije, a sada, čovek da zaplače. :D
    Giant i Written in the Wind moram što pre da gledam, hvala ti puno što si me podsetila na ove filmove i ovog divnog glumca.
    Odličan tekst, sjajno pišeš o ovakvim temama. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopao tekst. <3
      To je bilo doba kada su komedije bile komedije, bez degutantnog humora i istih takvih scena.
      Rok je rekao da su Pillow Talk jedva snimili jer je za ono vreme smatran vulgarnim filmom.
      Obožavam Send Me No Flowers, smešni su svo troje. :)

      Odgledaj i Magnificent Obsession, dobra drama.
      Kad već dajem preporuke za Hadsona. :)

      Hvala na čitanju. <3

      Избриши

Постави коментар

Popularni Postovi