TV Tag

Još jedan pokušaj da se odradi ovaj upitnik je u toku. Ne znam zašto pri svakom pokušaju pomislim da neću imati odgovore na veći broj pitanja, uvek mi samo šačica serija padne na um kao da me je odrastanje uz TV program zaobišlo, što naravno nije tačno, gledala sam ga tada u  meri u kojoj ga danas ignorišem i zaobilazim.

Krenimo, negde ćemo već stići...

1)NAJBOLJA PILOT EPIZODA?

Većini fanova "Igre prestola" bi verujem upravo ona bila automatski odgovor na ovo pitanje, i meni bi refleksno "izletela" da se kod davanja odgovora nisam na tren zadržala i presudila u korist "Sense8".
Ajde što mi je prva epizoda napravila eksploziju u glavi, ali ista je prosto zahtevala da se gledanje serije nastavi tako da sam ostala oduševljena celom sezonom koju sam odgledala u cugu. Nova sezona nam stiže 5. maja, stignem odledati još minimalno dva puta.

2)NAJGORA PILOT EPIZODA?

Nakon dužeg razmišljanja odluka je donešena u korist ili ovim slučajem na štetu "Vampirskih dnevnika". Da sam odgledala pilot epizodu "Tračare" verujem da bi ona odnela pobedu, ali umesto Serene tu je Elena. To što sam seriju gledala do polovine četvrte sezone nazvala bih davnom guilty pleasure životnom epizodom. Htela sam da dočekam početak DELENE, nakon toga sve je otišlo do đavola, a meni kao suvenir ostade pitanje na koje odgovor još uvek ne nađoh - "Ko ovu seriju drži na životu?"

3)NAJBOLJE FINALE SERIJE?

Kada sam kostur priče uzmete iz Šekspirove drame ne možete omanuti. Osim odlične priče i fenomenalnih likova muzika koja prati priču je uživanje za svakog ljubitelja roka. Zahvaljujući njoj sam čula mnogo odličnih izvođača i zavolela, u užem krugu, pedesetak pesama kojima se uvek rado vraćam.
Finale je od početka do kraja bilo nabijeno emocijama u tolikoj meri da poslednjih deset minuta bez maramice ne prolazi ni nakon trećeg gledanja. Epizoda savršene gorčine za gorak način života u kom poslednju reč ima karma.

4)NAJGORE FINALE SERIJE?

Bila sam puki posmatrač, nikako fan serije, ali čak i ja koja sam se u priču ubacivala u etapama, više gledajući Barnija nego se interesujući za Tedovu famoznu ženu u najavi, zastala sam i odbrojavala do finala nakon što je majka u pratnji svog legendarnog kišobrana u priču ušla baš pred svadbu ženskaroša i klovna Stinsona i tetke Robin. 
Nedavno krenuše s repriziranjem iste i kad god naletim gunđam, gluplji kraj skoro videla nisam.

5)OMILJENA TV GLUMICA?

Neka to bude Katrina Balf, trenutno. Iskrena da budem ne mogu se ni setiti neke čiji sam rad pratila dovoljno dugo da zasluži titulu omiljene. Katrini je ipak uloga Kler prva u karijeri. Verujem da je velika retkost uspešno sa modne piste preći pred objektiv kamere, ali ona je uspela. Iako "Zlatni globus" nije što je nekad bio ali moj glas ide njoj. Nek' izvine Elizabeta.

6)OMILJENI TV GLUMAC?

Možda nije fer stavljati ga u ovu kategoriju, ali ta jedna uloga, meni lično, superiornija je u odnosu na sve koje sam gledala na TV-u. Samim tim ne mogu a da ne kažem da je to, bez konkurencije, Ajrons. Svaka nijansa kojom je obogatio lik Rodriga bila je besprekorna.
Zahvaljujući stagniranju koje je zadesilo njegov lik prošle godine Dinklidž je ostao bez prvog mesta, ali zato ga sa utemeljene pozicije drugoplasiranog niko ne može maknuti, čak ni "brat" Nikolaj.

7)RAZOČARAVAJUĆE OTKAZIVANJE SERIJE?

Jedina tragedija serije je samo njeno "gašenje". Svi glumci, na čelu sa Džeremijem, su svoje likove "oživeli" perfektno. Dejvid Ouks me je naterao da ga mrzim i žalim isto koliko me je Fransoa opčinio svojom pojavom terajući me da njegovom Čezareu oprostim sva zla koja je počinio kako bio porodici omogućio da zadrži konce u rukama.
Moja hipnoza pojavom i glumačkom veličinom kakva je Ajrons traje od detinjstva do danas. Čovek je neverovatne sposobnosti ubeđivanja. Kao najgori papa u istoriji ubedi vas da je pitomo jagnje iako znate da to, naravno, nije istina. Upravo zato za ovu ulogu nema boljeg do Džeremija.

8)NAJBOLJA UVODNA ŠPICA/MELODIJA? 

Nisam mogla da se odlučim kako da prevedem pitanje pa će u obzir doći i špica i melodija/pesma iste. "Igra prestola" mi je dobrih godinu dana bila ton zvona dok su "Vikinzi" bili zvuk alarma. Volim ih obe, iako "Vikinge" nikako da vratim na plan i program muziku iz serije rado slušam, a melodiju koja nas pozdravlja pred ulazak u svet Vesterosa nikad do sada, za divno čudo, nisam premotala što zna biti slučaj sa serijama koje duže vremena pratim.
Inače, dok ovo pišem nisam mogla a da, u čast Remzija Boltona ne pustim dodeljenu mu pesmicu. Do kraja ću po Jutjubu tražiti Best of Ramsey.. NEXT! 😆

9)OMILJENI ŽENSKI LIK?

Džema Teler Morou je žena koju obožavam da mrzim. Lik sa malih ekrana najviše sličan onom koji tumači Lina Hidi u "Igri prestola". Bajkerska Sersei je krojena po meri glumice koja ju tumači. Kurt Sater je kroz lik Džeme pružio Kejti priliku da zasija i na momenat za sobom ostavi svoj zaštitni znak Pegi Bandi, muž za primer.

10)OMILJENI MUŠKI LIK?

Da bi lik bio odličan on mora biti osmišljen fenomenalno na papiru, a potom je neophodno da taj papir padne u šake istom merom fenomenalnom glumcu. Zanemarii Tirionovu šestu sezonu, što nije do glumca, može se reći da je lik sam po sebi kao stvoren za Dinklidža te da bi neko drugi bio nezamisliv u ovoj ulozi. Kod Ajronsa je ista situacija, svaki drugi glumac bi mi bio neubedljiv.
Vilijama H. Mejsija sam do sada sretala retko (znala sam ko je naravno), i premda se našao u ulozi koja je pre njega dugi niz godina pripadala nekom drugom Frenk Galager je u svom punom sjaju kada ga tumači Mejsi. Zato moj glas ide US verziji serije "Shameless".

11)TV LIK KOJI NE VOLIŠ?

Sada je to već čitava ekipa serija "Once upon a time" i "The Big Bang Theory". Sve je to u početku bilo sjajno i bajno. U "OUAT" sam tolerisala i Ginifer Gudvin u ulozi Snežane, a sada se u oba slučaja više ne zna ni ko pije ni ko plaća. Naleteh na bajku nedavno i šta vidim, svađaju se dobra i zla Redžina - WTF?! Taman kad pomisliš da od Crvenkapa/Doroti fazona ne može gore sad su svi izgleda podvojene ličnosti. Što se ekipe "Praska" tiče sve je bilo gotovo kad mi se Šeldon smučio.
Serije koje je rok trajanja upropastio.

12)TV CRUSH?

Mislim da objašnjenje nije potrebno.💙
13)OMILJENA SERIJA DETINJSTVA/TINEJDŽERSKOG DOBA?      
Preskočićemo silne sapunjare koje sam odgledala u ovom uzrastu jer tu omiljenu nemam, retko da se neke mogu i setiti, bilo ih je mnogo. Hvala im što me naučiše španskom, u svakom slučaju. Prelazimo na drugu tačku dnevnog reda, "Čari". Jedina je serija koje se iz tog uzrasta mogu setiti. Još uvek se sećam pilot epizode, tada je to bilo, da citiram Čvarkova, štogod. Da je danas gledam smejala bih se, ali tada sam je obožavala.

14)NAJBRŽE GLEDANJE U CUGU (BINGE-WATCH)?

Ne računajući "Sense8" to je svakako ova otkačena ekipa. Sezona po danu. Leto, ogromna vrućina i ogroman stres pod kojim sam tada bila mogla je da smiri ova serija. A da vam kažem kako mi je pri prvom pokušaju gledanja ove serije Džes tj. sama Zui bila neopisivo iritantna ne biste mi verovali.. 
Umalo da zaboravim, u cugu sam slistila i epizode nove serije "This Is Us". 

16)ŽALIM ŠTO SAM GLEDALA...

Od svega najviše žalim što sam bacila vreme na "Nekada davno". Gore sam navela delić pritužbi, ali da razmislim pet minuta sigurno bi ih pronašla još sijaset. Priča Mistik Folsa nije ništa bolja od one u Storibruku, braća Salvatore su sada i ostala bez gospođice Gilbert pa sama poenta priče koja se primarno prodaje kao trougao više ne pije vodu..  
Iskreno, ako nešto u serijama mrzim to je kada brod odavno potone pa se u seriji svako sa svakim spanđa.. Zašto sve postane gore od sapunjare? Tamo se bar zna red, Kolunga 30 godina glumi momke koji vide samo jednu curu, ne juri svaku koja pored njega prođe. Šablon pobogu!

17)ŽALIM ŠTO JOŠ UVEK NISAM GLEDALA..

Ovde bih mogla opet jedan ceo tekst da posvetim samo serijama koje još uvek nisam gledala, a planiram. Ja ne znam šta ja radim, ali nikako ne mogu stići odgledati sve što odavno planiram. Sa spiska sam odgledala samo "Sense8", ostalo je još uvek na čekanju. 
Takođe, valjalo bi odgledati Benediktovog "Šerloka" i "Mućke" koje za divno čudo nikad u životu nisam gledala.

18)GUILTY PLEASURE?

Inače ne gledam emisije o životinjama, ali Pol i njegovi ljubimci su neodoljivi dok je doktor Noel pravi genije. Otkako sam ih "uhvatila" na Nature kanalu gledala bih emisije 24/7.
Što se tiče mojih drugih guilty pleasure Džejmi Oliver mi se smučio, a Gordonov "Masterchef Junior" čekam u februaru, mada su prva i druga sezona bile najbolje. Kulinarske emisije volim da gledam čisto da bih se divila Džejmiju koji viče da je sve super čak i kad zagori. Živčana sam vrsta "kuvara" pa me, primera radi, Najdželina opuštenost oduševi.

19)OMILJENA MINI SERIJA?

Uračunajte i "Ptice umiru pevajući",

20)OMILJENA KOMEDIJA/SITKOM?

Nema komedije dok je ne naprave Britanci. U Reneov kafe sam "ušla" kao dete i danas mu se rado vraćam. Obožavam ekipu a replike poručnika Krebtrija i Mišel, između ostalih članova ekipe, su nezaboravne i rado ih koristim.
Fredi i Stjuart, s druge strane, su genijalni kao stari džangrizavi par, a Reon se našao u ulozi simpatičnog komšije, Remzi kakvog do sada niste videli.
  • Stigosmo do samog kraja upitnika. Isti sam pozajmila od Sare i malo ga modifikovala. Kome koja pitanja odgovaraju neka se njima posluži.
    Do sledećeg teksta..
Hvala na čitanju,
Keti ღ

Коментари

  1. Pilot epizoda Tračara je inače jako dobra, prati knjigu, zanimljiva je, likovi su skroz opaljeni i dosta se toga dešava.😆
    Ja nikako nisam odmakla od par epizoda SOA, nekako mi uopšte nije privukla serija.😕
    Uf, ja ne mogu ni da se setim sa koliko su me otkazuvanja razočarali, u jednom periodu sam bukvalno odbijala da počnem da gledam seriju ako već nije dobila drugu sezonu.😆
    Meni su najbolji intro Black Sails i Penny Dreadful. Obožavam tu estetiku i muziku.❤
    Ja sam gledala svakakve gluposti tokom godina i ranije nikako nisam mogla da prestanem da gledam seriju dok je ne završim, tako sam gledala i Pretty Little Liars, TVD, Tračaru, kod koje su dobre samo prve dve sezone, OUAT neću ni da spominjem i još gomilu drugih gluposti, ali sam se sada opametila.😆
    Super tag, uradiću ga u jednom momentu, kada smislim neke zanimljive odgovore.😆😘

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam "Tračaru" uhvatila negde na polovini prve sezone kada sam je počela gledati i nikad nisam premotala na početak.. Sad mi je u istom košu s TVD-om tako da je više ne bi ni gledala, jedini joj je plus što su nju, hvala Bogu, završili. :D
      Ne znam, mene je SOA oduševio od početka, a počela sam ga gledati sezonu pre kraja, do tada nisam ni znala da postoji. Kejti me oduševila, generalno cela ekipa je super funkcionisala. Valjda sam bila u bajkerskom fazonu tada.. :D

      Inače nemam naviku da gledam serije koje imaju samo sezonu. Naleteh na Šona Bina neki dan na FOX-u, neka serija LEGEND se zove, ako se ne varam, ali ima samo sezonu, ovi na TV-u reklamiraju k'o da je GOT. I to ne bih videla da mama nije snimila Nikolu Đurička u kadru. :D

      "Penny" i "Black Sails" su mi u planu, volim i ja tu atmosferu.
      P.S. Kako to da sam ja tek sad skontala da je Tobi Stivens u "Black Sails", dobija serija prioritet :D

      Gledala sam i ja svašta, ne mogu se svega ni setiti, PLL sam počela i odmah nakon pilot epizode batalila, nije to za mene. Opametih se i ja..
      Jedva čekam tvoje odgovore, sigurno ću se setiti nekih serija koje sam sada previdela :*

      Избриши
    2. Ja preskoćih "Tračare" i "Vampirske akademije", al sam zato gledala "Okrug Oranž", "One Tree Hill", "Beverli Hils", "Pleme" i još dosta tinejdž-serija, relativno starijih. Mislim da je to moje "grešno zadovoljstvo"!:)

      Избриши
    3. Eto vidiš šta sam zaboravila, "Okrug Oranž", a i "Gilmorove" mada njih nisam pratila od početka do kraja. U "Okrugu" sam toliko, što bi danas rekli šipovala Marisu i Rajana, zbog njih sam i gledala seriju. :)
      Za divno čudo "OTH" me nikad nije privlačilo, džaba Marej.. :D

      Избриши
    4. Baš sam odgledala ponovo svih sedam sezona "Gilmorovih" (na "DIVI" od septembra, po dve epizode dnevno, baš mi bilo uživanje), a i ovaj "reunion" od četiri mini-filma "A year in the life" i baš mi je prijalo.:)
      Vidiš, ja Marisu nikad nisam volela, bila je razmaženo derle, ali mi je ipak bilo žao na kraju treće sezone. :( Kao par, više mi se sviđala sa onim tetoviranim narkićem Valčakom, Volčekom, kako li beše, nego s Rajanom. Zapravo, retka serija u kojoj su mi matorci bili zanimljiviji od mladih, sa izuzetkom Ane i Seta, e NJIH sam volela u tandemu.:)
      "One Tree Hill" sam gledala zbog drugarica, ali samo prve dve-tri sezone. Sem Mareja, ostali su mi bili prilično bezveze.

      Избриши
  2. Meni je ovaj upitnik zanimljiv, ali i neuobičajeno zahteva, iz prostog razloga što sam tokom godina odgledala toliko serija, posebno kao klinka (isti slučaj sa televizijom), pa ne bih želela da se zaletim sa odgovorima, a svakako bi mi bilo potrebno da dobro razmislim i izvučem što više utisaka iz najmračnijih dubina sećanja.:)
    Do tada, uživala sam u tvojim odgovorima!:))))
    Nisam gledala većinu pobrojanih serija, ali slažem se za finale "How I met your mother" (kojom, uzgred, nikad nisam bila nešto oduševljena, pa je i nema na listi meni najboljih sitkoma - jedino mi je Barni bio stvarno car), slažem se za "Bordžije" (mada, ono finale je toliko dobro!) - prežaliti ih ne mogu; slažem se za uvodne melodije; i za muške likove (pošto Pegi nisam gledala u novom ruhu); i za "Big bang theory"; haha, simpatije su takođe super (a naša prezgodnost, molim lepo?!"?).
    Jaoooooooooooo, "Charmed", tek shvatam koliko sam stara, pošto se serija pojavila kada sam već imala "ihahaj" gledalačkog staža, pa je moj brat bio zagriženi fan. :)
    Ne znam zašto, ali "New girl" mi je mnogo odbojna serija.
    "Downtown Abbey" i ja želim da odgledam. "Mućke" obožavam i znam napamet, ali svejedno uvek mogu da obnovim gradivo. Ogromna preporuka, već su klasika.:)
    Ne kuvam (možda je sramota), pa ne gledam ni takve emisije, al moja mama prati sve moguće. Međutim, životinje uvek mogu da prođu.:)))
    Kolin. U jezeru! :*
    Obožavam uvrnuti britanski humor, a pomenute dve serije su mi uvek odmor za dušu i izvor pravog smeha.

    Hvala na super upitniku. Biće i kod mene, ali ne još, moram da se preslišam!:))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi ja sam se preslišavala i preslišavala, mozak mi stao. Više od ovih nekoliko serija nisam mogla da se setim. Zato jedva čekam tvoje odgovore, da me podsete. :)

      Nisam ni ja bila fan HYMYM, kad god bih gledala uvek je to bilo zbog Barnija, zanimalo me šta će novo da odvali/koju uzrečicu će da smisli. Ali glupljeg kraja nije moglo biti.
      Tu je zgodniša, ne brini. Nisam htela preterati.. Rekli biste do kraja da se zaljubim sa svakom serijom, što nije daleko od istine. :D Jedino čega sam se pre "Čari" mogla setiti su Didimoni.. :)

      Znači nisam jedina koja nije odgledala "Opatiju"? ;) Hoću uskoro, obećavam. Ionako mi budući Zverka mira ne da. Znam da su "Mućke" klasika, baš zato mi teško pada što je još uvek nisam gledala.
      Ne kuvam ni ja, znam tek toliko da ne umrem od gladi, zato i stavih znake navoda iznad kuvar, upravo iz tog razloga volim gledati druge kako opušteno majtorišu za šporetom. Zaboravila sam još jednu, odoh dodati na brzaka. :D
      Jezero, nego šta <3
      Isto, obožavam ih. Krivo mi je što su ukinuli "Vicious", gledala sam neki dan finale, izašlo u junu, a ja ga tek sad skontala.

      Drago mi je da ti se dopao, jedva čekam tvoje odgovore. :*

      Избриши
    2. Meni je grozno bilo i kad su rešili da rasture Robin i Barnija, volela sam ih "u paketu". :( A kraj toliko zbrzan, usiljen...nisu mi jasni ljudi koji su plakali kad se serija završila (kao npr. moja cimerka), dugo već nije to bilo kao u početku.
      E, da, volela sam mnogo "Ali Mekbil" i "Nikitu".:)
      Bogami, ja se zaljubim sa svakom serijom, filmom i knjigom. Mora nešto da drži pažnju, a da nije radnja!:)
      E, hvala na obaveštenju za finale, pojma nisam imala.:*

      Избриши
  3. Odličan post :)
    Inače ja sam ovo radila kako u šali kažem "u drugom životu" planiram za neki mesec ponovo ovog meseca planiram da radim knjiške grehe :)
    Ja sam jedna od onih koji se kunu u GOT pilot posebno što ja gledam bukvalno od same prve epizode pa sam morala celu nedelju da čekam drugu inače pilot epizode su nekako po defoltu smorne valjda zato što je sve novo :)
    I ja Snešku mrzim a vala ni ćerku ne volim baš mnogo Ema je večito izgubljena u svemiru a i Bel me nervira ko retardus u ovom stvarnom svetu ili da skratim priču-svi sem Rećine i rumplea i Kuke su shit :D
    Gledaj Downton Abbey odličan serija zapravo od 1-3 sezone razbija posle toga je mlaka ne dopada mi se :)
    Odličan tag uživala sam čitajući :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da bi upitnik mogao da se radi na svakih par godina, kad se nakupi materijala. :)
      Super je meni GOT pilot, ali tada mi je sve bilo konfuzno, iz drugog gledanja epizode sam shvatila ko ratuje s kim i ko je kome ko.. Ko li će dočekati leto? ;)
      Meni su svi u OUAT teški smor postali nakon treće sezone, ništa mi više nije imalo smisla.. Gledaću "Downton" obavezno, kao i Reonova "Misfits" valjaju samo prve tri sezone.
      Drago mi je da ti se dopalo. :*

      Избриши

Постави коментар

Popularni Postovi