Zima je stigla

S07E01
Leto je stiglo, a sa njim i naše prvo zimovanje u Vesterosu. Udobno se smestite, dozvolite da vam uvodna špica i ove godine, praćena nezaboravnom melodijom, otvori vrata iza kojih živi plemstvo raspodeljeno u tri tabora. Kralju Snežnom presto, vladavina nad sedam kraljevstava, nije ni u podsvesti. Kraljice se pak spremaju za sudbonosan okršaj, jedna da zadrži krunu i presto, a druga da ih se domogne ne bi li samim tim imala i vrhovnu vlast u svojoj domovini, zemlji na čije tle nikad nije kročila.
Što smo čekali, čekali smo..

Nakon što je Volderu Freju servirala poslednju večeru dostojnu i mnogo iskusnijih, lukavijih i starijih od sebe mlada vučica, rešena da istraje u svom naumu, poteže za svim sredstvima koja su joj na raspolaganju. Tehnike stečene u Bravosu svakako nisu na odmet, te su prvom prilikom, poput keca u rukavu, iskorišćene u poslednjoj, nesvesno odigranoj, partiji šaha za dinastiju Frej. Zima je stigla i odnela svoj prvi danak. Jednoj dinastiji zatrt je trag dok će se druga pod pretnjom istrebljenja čovečanstva na tlu Vesterosa konačno sastati. Povratak Starka biće dolazak trooke vrane, svesnu pretnje koja maršira prema zidu iza kog je ona upravo zamakla. Svesnu onog što je bilo i onog šta sledi.

U čoporu Zimovrela dva su vuka među kojima i najmanja nesuglasica prerasta u konflikt, jedan hoće da krene levo, drugi bi pak išao desno. Uvrede o čas posla menjaju ruho i postaju komplimenti dok neko nadgleda i motri. Ptica rugalica motri pijune u igri i reakcije okoline ne bi li procenio da li je na pravom putu. Lukava lija postavlja zamku navodeći svoj plen labilnog karaktera da u nju kroči. Nadajmo se da će okolina primetiti na vreme.

I dok potencijalni mladoženja ledi Stark (Lanister; Bolton) poput orla motri na sve prisutne unutar zidina zdanja u kom trenutno boravi na kopno prestonice stiže novi psihopata tj. mladoženja, svi znamo da i njima treba dobra pozicija u igri tj. mlada zvučnog imena. Na stranu ljubav imaju i oni svojih ciljeva za ovakav potez. Zet nije baš srdačno dočekan, pre će biti popreko pogledan, od strane brata koji jedini ne vidi ono što nam je svima pred očima - Luda kraljica u nastajanju.

Da li je još neko pomislio Everyday I'm shufflin' ili je do mene?
Za to vreme u Citadeli budući meštar Noćne straže umesto učenja dane provodi u čišćenju, posluživanju i na položaju dežurnog bibliotekara kom je jedini zadatak da odloži knjige koje su drugi čitali. Nakon što se posluži krađom, zanatom koji će ga dovesti do neophodnih informacija, pripravnik prvom prilikom šalje gavrana kralju na Severu ne bi li ga izvestio o novim saznanjima.

Sendor Klegejn putuje s Braćom bez barjaka. Put ga navodi na staze prošlosti i dovodi u susret sa vatrom, starim neprijateljem. Tajne koje skriva plamen pružiće mu odgovor na misteriju neuništivog života Berika Dandariona. Iskupivši se duhovima prošlosti za greh koji je nad njima počinio Pseto će se susresti sa novim izazovom, smrću koja kosi sve pred sobom.

Zmajkamen je neokrnjen dočekao povratak loze koja ga je izgradila.
Krv Targerijena vratila se u Vesteros i donela vatru zmajeva.


Let the games begin!
Hvala na čitanju,
Keti ღ

Коментари

  1. Mnogo se radujem što sada mogu da, uz gledanje, rezimiram svoje utiske i kod tebe i Sare, na sasvim različite načine pravite preglede epizoda!:))))) Ona duhovito i oštro-kritički, ti poetično i sebi karakteristično. Pošto sam već opširno komentarisala uvodnu epizodu kod nje, sad ću te samo pitati: a ništa ne kažeš za Džoricu?!? :) Ili ga ni ti nisi skontala u prvi mah, kao ni ja?

    Odličan tekst!:)

    P.S. Meni je Juron u ovoj sezoni najveći car!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kasnim sa utiscima, ali tu sam. Kada sam konačno odgledala epizode bila sam pod utiskom, te mi se nijedna rečenica koju bih napisala nije dopala. Potrudiću se da vratim GOT ponedeljak jer sam tako od prošle godine navikla, nije mi gledanje kompletno bez prikaza na blogu. :)
      Primetila sam Džoru, budi bez brige, više sam se obradovala njemu nego svima ostalima. Što je Sari Džejmi to je meni Džora. :D

      Drago mi je da ti se dopao tekst. Hvala na čitanju. :*
      P.S. Juron je iz epizode u epizodu sve bolji i bolji, mada kad su psihopate u pitanju meni Remzija niko ne može da zameni. :)

      Избриши
    2. A nije on meni ostavio utisak psihopate, mala je maca za Remzija, čak i Džofa, Juron je više ludak kalibra Sersei, ali ne sad psiho...pre simpatični ludak.:)

      Избриши
    3. Do mene je, navikla sam da su svi psiho pa to ti je. :D Sad nam dali "normalnog" ludaka, pa mi treba izvestan period da se priviknem. :)

      Избриши
  2. Odličan post :)
    Nedostajo nam je tvoj duh u rencezijama taman se nadogradiš na mene, baš sam uživala čitajući uvek je sastaviš taman da ne bude pedugačka a ni kratka i uvek uživam :)
    Dobrodošla nazad, drago mi je da su se GOT postovi vratili :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, dobar je osećaj vratiti se GOT-u. Imamo do septembra materijala za tekstove, ko zna šta li su nam još sprremili. :)

      Hvala na čitanju Darling :*

      Избриши

Постави коментар

Popularni Postovi