Tune of the Moment_No. 15

Iako ove rubrike nije bilo od septembra sve je još uvek po starom, sluša se muzika iz srednjoškolskih dana sa ponekom novinom, "pokupljenom" sa Jutjuba ili Instagrama.
  • Aktuelno je sledeće:
10)John Williams - "Theme from Schindler's List"

Suvišno je reći da je Džon Vilijams genije. Od svih melodija kojima je obogatio i doprineo kako kinematografiji tako i svetu muzike uopšte, ova, najemotivnija, mi u svoja nepuna četiri minuta pusti ceo Spilbergov film u glavi, ponovi nekoliko puta scenu Šindlerovog rastanka sa nedužnim ljudima koje je oslobodio i podseti me zašto sam ostvarenje gledala, čini mi se, dva puta u životu, smatram ga jednim od najboljih koje sam odgledala, ali se ne usudim odgledati ga po treći put. 

9)Roo Panes - Lullaby Love

Jedna preporuka sa Instagrama kojoj se ovih dana često vraćam. Dok Hozier nešto novo ne smisli skupljam preporuke, slobodno predložite nešto. Inače, ova pesma je postavljena na Jutjub oktobra 2016. godine, kako mu ju sajt nije predložio pojma nemam..

8)Nick Cave & The Bad Seeds - "Hallelujah"

Biće da me uhvatila neka melanholija, a Nik je tada odličan saputnik. Ceo album "No More Shall We Part" je sjajan, sa njemu specifičnom setnom atmosferom. A taman sam pomislila kako će mi vazda draga ostati samo jedna, Koenova, "Hellelujah".

7)Man at Work - "Who Can It Be Now?"

Evo i prve numere sa srednjoškolske plejliste. Interesantno kako mi svaki put kad pustim muziku iz ovog foldera različite pesme budu drage, ali zato mi je Jutjub predložio snimak intervjua za HeforShe u kom Ema Vatson razgovara s Linom Manuelom, i eto opet slušam ceo album "Hamiltona". On je kao Hozier, ne može da mi dosadi, a i razgovor Hermione Grejndžer i Aleksandra Hamiltona je sjajan.


6)Quarterflash - "Harden My Heart"

Pesma koju nisam čula godinama, ali mi je mnogo draga. Spot sam prvi put videla tražeći snimak za ovaj tekst. Čini mi se da je numera bila obrađena i za film "Rock of Ages".

5)Alannah Myles - "Black Velvet"

Jutjub je nakon gore navedene predložio ovu pesmu. Sa njom mi je počinjala svaka plejlista i svaki dan. Da sam je kojim slučajem imala na ploči davnih dana bih je izlizala.

4)Paul McCartney - "Hope of Deliverance"

Ako mora da se bira između Džona i Pola ja ću uvek izabrati Džona, iako im iz opusa solo karijere znam samo jednu pesmu svakom, dobro Polu tri ako računam duete s Majklom i Stivijem Vonderom, ali eto ova pesma je češće slušana kod mene nego Džonova "Imagine".

3)Billy Squier - "The Stroke"

Ne znam zašto ali kada sam pre neki dan čula ovu pesmu, posle sto godina, pomislih kako bi se ona zapravo mogla smatrati rokerskom oldtajmer "Despacito", ne možeš da ne đuskaš, a ne možeš i da ne zapevaš, ritam te u startu ponese. Ova pesma, naravno, nije jedina, takvih retro numera bih mogla sastaviti celu listu.

2)Scorpions - "Rock You Like a Hurricane"

Serija "Stranger Things" me je podsetila na ovu numeru koju pre desetak godina nisam gasila. Radujem se novoj sezoni (koje nema na vidiku) koliko zbog priče toliko i zbog muzike.

1)Skid Row - "Youth Gone Wild"

Kad su osamdesete u pitanju Sebastijan Bah je frontmen kog je nemoguće zaobići, od svih meni najdraži. Bez njega bend ne priznajem, kao ni Ganse bez Sleša. Ne ide to, prosto rečeno. Kada su pesme u pitanju, drage su mi sve, ali ovu sam uvek rado slušala kad god sam bila besna, odličan je lek za smirenje.
  • Od Džona Vilijamsa do Sebastijana Baha i eto nas na kraju plejliste. Drastičan, neplanirani, skok. Nadam se da će vam se bar nešto od navedenog dopasti.
Hvala na čitanju,
Keti ღ

Коментари

  1. Bogami, Kaćo, tvoje plejliste su uvek zadovoljstvo, raznovrsne i šarene.:)
    Svaka čast na hrabrosti da DVA PUTA odgledaš "Šindlerovu listu", ja još nikako da se usudim na prvo!:)
    Alanu i "Black velvet" posebno obožavam, jedno vreme mi je ova pesma bila dnevna potreba, a ako se ne varam govori o Elvisu?
    Jel misliš na seriju "Stranger things" povodom Scorpionsa?
    Jao, Sebastijan je i moja tinejdž rock simpatija, a nikada mi neće biti jasno zašto bendovi, kada frontmen ode, nastavljaju pod istim imenom, kad uglavnom sve što posle toga snime prođe nezapaženo i jednostavno nije na istom nivou?:( Retki su izuzeci kojima je drugi vokal povećao ili barem zadržao kvalitet na istom nivou, padaju mi na pamet jedino Mejdeni (s tim što su oni sa Brusom napravili takav zaokret da praktično i ne gledam njega kao drugog pevača, već originalnog, a Blejz Bejli je npr. klasičan slučaj o kome govorimo) i Helloween (mada su oni imali sreće da Haansen, Kiske i Deris, svaki ponaosob, da specifičan šmek i doprinos zvuku, jer su neuporedivi), dok Skid Row, Judas priest, Pink cream 69, Crimson glory...katastrofa.
    Zanimljivo, ali meni je od "bubica" Džon uvek bio draži kao pojava i umetnik u celini, a Pol prijemčiviji kao muzičar, na osnovu ono malo što sam čula iz njegovog solo opusa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šareno dabome, raznovrsnije od bilo koje salate. :)
      "Šindlera" sam gledala dva puta, slučajno uhvativši na TV-u. Nikada s namerom, zato se recimo ne mogu naterati "Pijanistu" da gledam. Godinama "obigravam" oko njega, kao mačka oko miša, i prosto ne mogu da se naoružam neophodnom snagom, "Sofijin izbor" gledala jednom i hvala lepo, nikad više.
      Da, da. "Stranger Things", odličan im je izbor muzike. Bend za koji smatram da je najbolje prošao kada je smena vokala u pitanju definitivno je AC/DC, najmanja razlika u vokalu. Brajan je sada napustio bend iz zdravstvenih razloga, pretila mu je opasnost da izgubi sluh. Zamenio ga je Eksl Ruža, što bi rekli naši, sa kojim će, kako najavljuju snimati i novi album. Brus se odlično uklopio s Mejdenima, ja takođe zaboravim da je pre njega neki drugi vokal i postojao u bendu (iz tog perioda sam i malo numera slušala, uvrstivši samo "Iron Maiden" i "Phantom of the Opera" na listu). Helloween je sjajno prošao u svakoj postavci što je zaista prava retkost i velika sreća.
      Neki dan sam naletela na nastup Stivena Tajlera u Rimu, na Bočelijevom koncertu, za numeru "Walk This Way" ga pratili momci iz 2Cellos, interesantan spoj na bini, blago rečeno. :)
      Hvala na slušanju. :*

      Избриши

Постави коментар

Popularni Postovi